Короткий опис (реферат):
З підвищенням вимог до якості професійної підготовки студентівстоматологів у ринкових відносинах у сфері охорони здоров’я, що розвиваються, є необхідність у підвищенні якості надання медичної допомоги. Пріоритетний напрямок у діяльності стоматологічного факультету – у симуляційному навчанні як ефективного педагогічного інструменту якісної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів до майбутньої клінічної лікарської діяльності. Традиційна система навчання заснована, перш за все, на отриманні знань, тоді як у професійному середовищі оцінка фахівця ведеться за критеріями умінь та навичок. Враховуючи думки випускників стоматологічного факультету підвищено кількість годин для практичних навичок, необхідних для подальшого професійного розвитку лікаря.