Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Весілик, Н. Л. | ua |
dc.contributor.author | Прохорова, С. В. | ua |
dc.contributor.author | Тіткова, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Федін, М. В. | ua |
dc.contributor.author | Решетіло, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T07:29:58Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T07:29:58Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Забезпечення якості проведення виробничої практики здобувачів освіти 4 курсу в умовах гібридної форми навчання / Н. Л. Весілик, С. В. Прохорова, О. В. Тіткова та ін. // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 42–45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13112 | |
dc.description.abstract | Основна мета вищих навчальних медичних закладів є досягнення відповідності акредитаційним вимогам та міжнародним стандартам у медичній освіті, а також підтвердження якісних практик їх випускників. За даними Ініціативи ASPIRE-to-Excellence, яка є Міжнародною асоціацією медичної освіти (The Association for Medical Education in Europe, AMEE), що складається з представників більш ніж 90 країн на 5 континентах, і яка сприяє міжнародній досконалості в медичній освіті протягом додипломної, післядипломної та безперервної освіти (continuing education) – можна оцінити саме освіту, тоді як у більшості вишів приділяють увагу результатам лише науково-дослідної роботи. AMEE серед основних “сфер досконалості” підкреслює важливість саме отримання практичних навичок за допомогою симуляції, що включає технології та освітні середовища, що залучають використання стандартизованих пацієнтів, спеціалізованих тренажерів, манекенів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | виробнича практика | uk_UA |
dc.subject | здобувачі освіти | uk_UA |
dc.subject | гібридна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | стандартизовані пацієнти | uk_UA |
dc.title | Забезпечення якості проведення виробничої практики здобувачів освіти 4 курсу в умовах гібридної форми навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |