dc.contributor.author |
Стоєва, Т. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Браткова, Л. Б. |
ua |
dc.contributor.author |
Джагіашвілі, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Годлевська, Т. Л. |
ua |
dc.contributor.author |
Федін, М. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Портнова, О. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-06-15T07:11:38Z |
|
dc.date.available |
2023-06-15T07:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Якість освіти у парадигмі загальнокультурних компетенцій / Т. В. Стоєва, Л. Б. Браткова, О. В. Джагіашвілі та ін. // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 31–33. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13111 |
|
dc.description.abstract |
Становлення спеціаліста-медика – це не лише якість знань і набуття професійних компетенцій, отриманих у процесі навчання. Успішний освітній процес, а згодом й професіональне зростання у медичній сфері щільно пов’язані із соціальними та культурними аспектами. Саме тому неабияке значення належить отриманню загальнокультурних компетенцій. Культура взагалі — цє сукупність матеріальних та духовних цінностей, накопичених людством впродовж історії свого існування, які регламентують усі прояви життя людини, що виражаються у моделях поведінки, засобах і продуктах творчості, зокрема ідеях, ідеалах, нормах та цінностях. Культуральний аспект диктує ідеологічний вибір напрямку освіти і обумовлений рівнем власних особистісних цінностей, схильностей, можливостей і бажань здобувача освіти формувати в собі комплекс компетенцій, необхідних для оволодіння обраною професією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
якість освіти |
uk_UA |
dc.subject |
парадигма загальнокультурних компетенцій |
uk_UA |
dc.subject |
спеціаліст-медик |
uk_UA |
dc.subject |
культуральний аспект |
uk_UA |
dc.title |
Якість освіти у парадигмі загальнокультурних компетенцій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |