Abstract:
Становлення спеціаліста-медика – це не лише якість знань і набуття професійних компетенцій, отриманих у процесі навчання. Успішний освітній процес, а згодом й професіональне зростання у медичній сфері щільно пов’язані із соціальними та культурними аспектами. Саме тому неабияке значення належить отриманню загальнокультурних компетенцій. Культура взагалі — цє сукупність матеріальних та духовних цінностей, накопичених людством впродовж історії свого існування, які регламентують усі прояви життя людини, що виражаються у моделях поведінки, засобах і продуктах творчості, зокрема ідеях, ідеалах, нормах та цінностях. Культуральний аспект диктує ідеологічний вибір напрямку освіти і обумовлений рівнем власних особистісних цінностей, схильностей, можливостей і бажань здобувача освіти формувати в собі комплекс компетенцій, необхідних для оволодіння обраною професією.