Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Загородня, Л. І. | ua |
dc.contributor.author | Ямілова, Т. М. | ua |
dc.contributor.author | Турчин, Н. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T08:15:14Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T08:15:14Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Загородня Л. І. Викладання дисципліни студентам медичного факультету кейс-методом / Л. І. Загородня, Т. М. Ямілова, Н. І. Турчин // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: Міжнар. наук.-практ. конф., 4–5 жовтня 2018 року, Полтава : матер. – Полтава: Астрая, 2018. – С. 125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13019 | |
dc.description.abstract | В Одеському національному медичному університеті курс професійної патології для студентів медичного факультету викладається на п’ятому курсі впродовж чотирьох днів. В умовах кредитно-трансферної системи самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, поза аудиторних занять, як без участі викладача, так і під його безпосереднім контролем. Використання кейс-методу є найбільш ефективним для аудиторної самостійної роботи студентів-медиків, яка задається викладачем. Суть даного методу полягає в використанні конкретного випадку (пропонується історія хвороби пацієнта з професійною патологією) для спільного обговорення, аналізу та формування висновків студентами. Студенти самостійно виконують поставленні завдання в три етапи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | кейс-метод | uk_UA |
dc.subject | студенти медичного факультету | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | кредитно-трансферна система | uk_UA |
dc.title | Викладання дисципліни студентам медичного факультету кейс-мотодом | uk_UA |
dc.type | Article | en |