dc.contributor.author |
Загородня, Л. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Ямілова, Т. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Турчин, Н. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-06-07T08:15:14Z |
|
dc.date.available |
2023-06-07T08:15:14Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Загородня Л. І. Викладання дисципліни студентам медичного факультету кейс-методом / Л. І. Загородня, Т. М. Ямілова, Н. І. Турчин // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини: Міжнар. наук.-практ. конф., 4–5 жовтня 2018 року, Полтава : матер. – Полтава: Астрая, 2018. – С. 125. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13019 |
|
dc.description.abstract |
В Одеському національному медичному університеті курс професійної патології для студентів медичного факультету викладається на п’ятому
курсі впродовж чотирьох днів. В умовах кредитно-трансферної системи самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу,
що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, поза аудиторних занять, як без участі викладача, так і під його безпосереднім контролем.
Використання кейс-методу є найбільш ефективним для аудиторної
самостійної роботи студентів-медиків, яка задається викладачем. Суть даного методу полягає в використанні конкретного випадку (пропонується
історія хвороби пацієнта з професійною патологією) для спільного обговорення, аналізу та формування висновків студентами. Студенти самостійно
виконують поставленні завдання в три етапи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
кейс-метод |
uk_UA |
dc.subject |
студенти медичного факультету |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
кредитно-трансферна система |
uk_UA |
dc.title |
Викладання дисципліни студентам медичного факультету кейс-мотодом |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |