Abstract:
В Одеському національному медичному університеті курс професійної патології для студентів медичного факультету викладається на п’ятому
курсі впродовж чотирьох днів. В умовах кредитно-трансферної системи самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу,
що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, поза аудиторних занять, як без участі викладача, так і під його безпосереднім контролем.
Використання кейс-методу є найбільш ефективним для аудиторної
самостійної роботи студентів-медиків, яка задається викладачем. Суть даного методу полягає в використанні конкретного випадку (пропонується
історія хвороби пацієнта з професійною патологією) для спільного обговорення, аналізу та формування висновків студентами. Студенти самостійно
виконують поставленні завдання в три етапи.