dc.contributor.author |
Подкупко, Т. |
ua |
dc.contributor.author |
Podkupko, T. |
en |
dc.date.accessioned |
2023-05-31T06:33:47Z |
|
dc.date.available |
2023-05-31T06:33:47Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Подкупко Т. Інноваційні підхід та досвід розвитку творчих здібностей майбутніх лікарів під час викладання історичних дисциплін в умовах змішаного й дистанційного навчання / Т. Подкупко // Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: VІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 6–7 липня 2022 р., Вінниця: збірник матер. – Вінниця: ТОВ Меркьюрі-Поділля, 2022. – Вип. 11. – С. 610–612. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
978-966-924-251-8 |
|
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12944 |
|
dc.description.abstract |
Під час викладання історичних дисциплін в дистанційному і змішаному
форматі для майбутніх медиків застосовуються різноманітні інноваційні засоби. Основна
мета під час роботи зі здобувачами вищої освіти на перших курсах медичного університету
сформувати й розвивати креативні здібності, надати віру в свої сили і можливості та
сформувати бажання творити в студентські роки й надалі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
викладання |
uk_UA |
dc.subject |
викладання історичних дисциплін медикам |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні лікарі |
uk_UA |
dc.subject |
творчі здібності |
uk_UA |
dc.subject |
змішане навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
innovation |
en |
dc.subject |
teaching |
en |
dc.subject |
teaching of historical disciplines to doctors |
en |
dc.subject |
future doctors |
en |
dc.subject |
creative abilities |
en |
dc.subject |
blended learning |
en |
dc.subject |
distance learning |
en |
dc.title |
Інноваційні підхід та досвід розвитку творчих здібностей майбутніх лікарів під час викладання історичних дисциплін в умовах змішаного й дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Innovative approaches and experience of developing creative skills of future doctors during the teaching of historical disciplines in the conditions of mixed and distance education |
en |
dc.type |
Article |
en |