Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пухлік, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Тагунова, І. К. | uk |
dc.contributor.author | Дєдикова, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Андрєєв, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-05-29T06:50:46Z | |
dc.date.available | 2023-05-29T06:50:46Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Самоосвіта педагога - основоположне поняття / С. М. Пухлік, І. К. Тагунова, І. В. Дєдикова, О. В. Андрєєв // Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки та освіти : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 квітня 2021 р., м. Льві : матер. – Львів, 2022. – С. 31. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12919 | |
dc.description.abstract | Показником ефективності педагогічної самоосвіти є якість організованого викладачем навчально-виховного процесу та професфйно-кваліфікаційне зростання педагога-фахівця, що володіє методологією пізнання, комунікації, які потрібні в усіх сферах діяльності сучасного суспільства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | самореалізація | uk_UA |
dc.subject | якість педагогічної освіти | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток мотивації | uk_UA |
dc.subject | результативність педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.title | Самоосвіта педагога - основоположне поняття. | uk_UA |
dc.type | Article | en |