Самоосвіта педагога - основоположне поняття.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пухлік, С. М. uk
dc.contributor.author Тагунова, І. К. uk
dc.contributor.author Дєдикова, І. В. uk
dc.contributor.author Андрєєв, О. В. uk
dc.date.accessioned 2023-05-29T06:50:46Z
dc.date.available 2023-05-29T06:50:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Самоосвіта педагога - основоположне поняття / С. М. Пухлік, І. К. Тагунова, І. В. Дєдикова, О. В. Андрєєв // Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки та освіти : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 квітня 2021 р., м. Льві : матер. – Львів, 2022. – С. 31. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12919
dc.description.abstract Показником ефективності педагогічної самоосвіти є якість організованого викладачем навчально-виховного процесу та професфйно-кваліфікаційне зростання педагога-фахівця, що володіє методологією пізнання, комунікації, які потрібні в усіх сферах діяльності сучасного суспільства. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject самореалізація uk_UA
dc.subject якість педагогічної освіти uk_UA
dc.subject саморозвиток мотивації uk_UA
dc.subject результативність педагогічної діяльності uk_UA
dc.title Самоосвіта педагога - основоположне поняття. uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу