dc.contributor.author |
Пухлік, С. М. |
uk |
dc.contributor.author |
Тагунова, І. К. |
uk |
dc.contributor.author |
Дєдикова, І. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Андрєєв, О. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-05-29T06:50:46Z |
|
dc.date.available |
2023-05-29T06:50:46Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Самоосвіта педагога - основоположне поняття / С. М. Пухлік, І. К. Тагунова, І. В. Дєдикова, О. В. Андрєєв // Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки та освіти : ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 квітня 2021 р., м. Льві : матер. – Львів, 2022. – С. 31. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12919 |
|
dc.description.abstract |
Показником ефективності педагогічної самоосвіти є якість організованого викладачем навчально-виховного процесу та професфйно-кваліфікаційне зростання педагога-фахівця, що володіє методологією пізнання, комунікації, які потрібні в усіх сферах діяльності сучасного суспільства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
самореалізація |
uk_UA |
dc.subject |
якість педагогічної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
саморозвиток мотивації |
uk_UA |
dc.subject |
результативність педагогічної діяльності |
uk_UA |
dc.title |
Самоосвіта педагога - основоположне поняття. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |