dc.contributor.author |
Тодорова, С. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Шевченко, Г. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Шевченко, В. Г. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-05-29T06:41:17Z |
|
dc.date.available |
2023-05-29T06:41:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Тодорова С. М. Сучасні інноваційні методологічні засади викладання у вищій школі / С. М. Тодорова, Г. А. Шевченко, В. Г. Шевченко // Забезпечення якості вищої освіти: V Всеукр. наук.-метод. конф., 12–14 квітня 2023, Одеса: матер. – Одеса: ОНТУ, 2023. – С. 70–71. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12918 |
|
dc.description.abstract |
В сучасній українській системі вищої освіти наразі відбуваються глибинні зміни, котрі породжені мінливістю та викликами нашого часу. У
зв’язку з цим, педагогічні інновації спрямовані на модернізацію системи
освіти та впровадження найновіших технологій. Тому метою нашої роботи є
детальна характеристика сутності деяких методологічних і теоретичних підходів в інноваційній сфері освітнього процесу у закладах вищої освіти.
Система сучасної освіти одним із значимих своїх завдань вважає виховання у студентів такої якості як «соціальна конкурентоспроможність». Елементами даного феномену, на наш погляд, є: соціальна мобільність, бажання
постійно підвищувати свій рівень знань, застосовувати інновації у своїй роботі. Тому викладач, будучи компетентним, повинен будувати моделі паритетних відносин і соціального партнерства, тобто брати на себе ряд функцій,
у тому числі функції організатора, методиста, психолога, управлінця, педагога та ін. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інноваційні засади викладання |
uk_UA |
dc.subject |
вища школа |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація системи освіти |
uk_UA |
dc.subject |
впровадження найновіших технологій |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні інноваційні методологічні засади викладання у вищій школі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |