Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голубчик, Х. О. | ua |
dc.contributor.author | Литвинчук, І. В. | ua |
dc.contributor.author | Нікітін, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Улізко, І. В. | ua |
dc.contributor.author | Шишкін, І. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-05-15T10:12:29Z | |
dc.date.available | 2023-05-15T10:12:29Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Використання кейс-технологій для удосконалення інноваційного освітнього процесу / Х. О. Голубчик, І. В. Литвинчук, О. В. Нікітін та ін. // Запорізький фармацевтичний форум: Всеукраїнська наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17–18 листопада 2022 р., Запоріжжя: матер. – Запоріжжя, 2022. – С. 29–30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12795 | |
dc.description.abstract | Перед кожним викладачем стоїть завдання: як утримати інтерес аудиторії та підвищити якість знань? Для вирішення цих завдань, сучасний викладач повинен опановувати як традиційні, так і нові способи викладання, тому необхідно постійно вдосконалювати методи подачі матеріалу та опановувати нові технології навчання. Основні методичні інновації пов'язані сьогодні із застосуванням інтерактивних методів навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти, самостійному осмисленню навчального матеріалу. При навчанні за такою методикою застосовують ділові та рольові ігри, дискусії, мозковий штурм, дебати, кейс-технології. При цьому педагог не дає готових знань, а спонукає учасників до самостійного пошуку та встановлення логічних зв’язків на основі попередніх знань, що краще розкриває зв’язок між усіма темами предмету та міждисциплінарні зв’язки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | кейс-технології | uk_UA |
dc.subject | інноваційний освітній процес | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи | uk_UA |
dc.subject | розчин кальцію хлориду | uk_UA |
dc.title | Використання кейс-технологій для удосконалення інноваційного освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Article | en |