Методика CLIL. Основні переваги та недоліки

Show simple item record

dc.contributor.author Циба, А. А. ua
dc.contributor.author Кир’язова, О. В. ua
dc.date.accessioned 2023-05-10T07:22:13Z
dc.date.available 2023-05-10T07:22:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Циба А. А. Методика CLIL. Основні переваги та недоліки / А. А. Циба, О. В. Кир’язова // Integration of scientific solutions and methods into practice: XVI International Scientific and Practical Conference, April 24–25, Paris, France. 2023. P. 249–251. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12756
dc.description.abstract Навчання сучасних фахівців сьогодні неможливе без викладання іноземних мов. Спеціалісти багатьох напрямів повинні розуміти, аналізувати всю інформацію, що стосується їх професійної галузі та яку подано іноземною мовою, вміти спілкуватися з колегами, що проживають у інших країнах і передавати свій досвід далі. Сучасна методологія викладання іноземних мов є багатою на освітні методики, що поєднують у собі все необхідне для цього. Найпоширенішими прикладами є методики занурення, двомовна освіта, багатомовне навчання та збагачені мовні програми. Серед них необхідно виділити інтегроване змістове та мовне навчання (CLIL). За визначенням Д.Койла, Ф. Худа та Д.Маршала, CLIL – це іноваційний підхід у викладанні мови і змісту, коли вивчається не тільки мова або тільки зміст, а все гармонійно поєднується і вивчається разом водночас. Серед інших подібних підходів, методика CLIL вирізняється акцентуванням на змісті через використання іноземної мови. Поєднуючи ці два компоненти, здобувач освіти навчається одразу двом дисциплінам. Цей підхід є перспективним і використовується зазвичай у викладанні змісту таких природничих наук, як, наприклад, біологія, історія, фізика. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject методика CLIL uk_UA
dc.subject іноземна мова uk_UA
dc.subject двомовна освіта uk_UA
dc.subject збагачені мовні програми uk_UA
dc.title Методика CLIL. Основні переваги та недоліки uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account