Abstract:
Навчання сучасних фахівців сьогодні неможливе без викладання іноземних мов. Спеціалісти багатьох напрямів повинні розуміти, аналізувати всю інформацію, що стосується їх професійної галузі та яку подано іноземною мовою, вміти спілкуватися з колегами, що проживають у інших країнах і передавати свій досвід далі. Сучасна методологія викладання іноземних мов є багатою на освітні
методики, що поєднують у собі все необхідне для цього. Найпоширенішими прикладами є методики занурення, двомовна освіта, багатомовне навчання та збагачені мовні програми. Серед них необхідно виділити інтегроване змістове та мовне навчання (CLIL). За визначенням Д.Койла, Ф. Худа та Д.Маршала, CLIL – це іноваційний підхід у викладанні мови і змісту, коли вивчається не тільки мова
або тільки зміст, а все гармонійно поєднується і вивчається разом водночас. Серед інших подібних підходів, методика CLIL вирізняється акцентуванням на змісті через використання іноземної мови. Поєднуючи ці два компоненти, здобувач освіти навчається одразу двом дисциплінам. Цей підхід є перспективним і використовується зазвичай у викладанні змісту таких
природничих наук, як, наприклад, біологія, історія, фізика.