Роль психічних процесів у пізнавальній активності здобувачів вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Борисюк, І. Ю. ua
dc.contributor.author Молодан, Ю. О. ua
dc.contributor.author Валіводзь, І. П. ua
dc.contributor.author Акішева, А. С. ua
dc.contributor.author Borysiuk, I. Yu. en
dc.contributor.author Molodan, Y. O. en
dc.contributor.author Valivodz, I. P. en
dc.contributor.author Аkisheva, A. S. en
dc.date.accessioned 2023-05-09T06:21:26Z
dc.date.available 2023-05-09T06:21:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Роль психічних процесів у пізнавальній активності здобувачів вищої освіти / І. Ю. Борисюк, Ю. О. Молодан, І. П. Валіводзь, А. С. Акішева // Organization of scientific research in modern conditions. 2023. No. usc 17–01. P. 111–116. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12739
dc.description.abstract Студенти отримують та закріплюють знання під час освітнього процесу. А з іншого боку, активна пізнавальна діяльність дозволяє здобувачам освіти отримувати необхідні навички, вдосконалювати власні навчальні можливості, завдяки яким вони можуть не тільки ефективно застосовувати отримані знання, але й відкривати нові, бути в пошуку для задоволення своїх пізнавальних потреб. Актуальність даної теми зумовлена потребою формування стійких пізнавальних інтересів та активності, а також підвищенням вимог суспільства до освіти, що є підґрунтям для перегляду використання в практиці вищої школи нинішніх форм та технологій організації освітнього процесу. uk_UA
dc.description.abstract Students receive and consolidate knowledge during the educational process. On the other hand, active cognitive activity allows students to acquire the necessary skills, improve their own educational opportunities, thanks to which they can not only effectively apply the acquired knowledge, but also discover new ones, to be in search of satisfying their cognitive needs. The relevance of this topic is determined by the need for the formation of stable cognitive interests and activity, as well as the increase in society's demands for education, which is the basis for revising the use of current forms and technologies of the organization of the educational process in the practice of higher education. en
dc.language.iso uk en
dc.subject психологічні процеси uk_UA
dc.subject пам'ять запам'ятовування uk_UA
dc.subject збереження uk_UA
dc.subject відтворення uk_UA
dc.subject psychological processes en
dc.subject memory en
dc.subject memorization en
dc.subject preservation en
dc.subject playback en
dc.title Роль психічних процесів у пізнавальній активності здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.title.alternative The role of mental processes in the cognitive activity of higher education students en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account