Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лазор, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-04-18T11:07:54Z | |
dc.date.available | 2023-04-18T11:07:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Лазор Н. В. Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання / Н. В. Лазор // Людина як цілісність: традиції та інновації: V Міжнар. наук.-конф., 20 жовтня 2022 р., м. Одеса: збірник матер. – Одеса, 2023. – С. 263–266. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12550 | |
dc.description.abstract | Освіту в цілому можна розглядати як процес комунікації між учасниками, в якому присутні всі необхідні елементі комунікації: відправник – кодування – повідомлення – середовище – декодування – отримувач – зворотний зв’язок. Бурхливий розвиток дистанційних форм навчання, який спостерігається в останні десятиліття, привернув увагу дослідників до особливостей комунікації, специфічних для технологій, які опосередковують цей процес. Дистанційне навчання не лише відкриває нові можливості, але й створює перешкоди для ефективній комунікації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | комунікаційні бар’єри | uk_UA |
dc.subject | інформація | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |