Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазор, Н. В. ua
dc.date.accessioned 2023-04-18T11:07:54Z
dc.date.available 2023-04-18T11:07:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лазор Н. В. Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання / Н. В. Лазор // Людина як цілісність: традиції та інновації: V Міжнар. наук.-конф., 20 жовтня 2022 р., м. Одеса: збірник матер. – Одеса, 2023. – С. 263–266. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12550
dc.description.abstract Освіту в цілому можна розглядати як процес комунікації між учасниками, в якому присутні всі необхідні елементі комунікації: відправник – кодування – повідомлення – середовище – декодування – отримувач – зворотний зв’язок. Бурхливий розвиток дистанційних форм навчання, який спостерігається в останні десятиліття, привернув увагу дослідників до особливостей комунікації, специфічних для технологій, які опосередковують цей процес. Дистанційне навчання не лише відкриває нові можливості, але й створює перешкоди для ефективній комунікації. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject комунікаційні бар’єри uk_UA
dc.subject інформація uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу