dc.contributor.author |
Абрамович, В. Є. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-04-18T10:07:08Z |
|
dc.date.available |
2023-04-18T10:07:08Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Абрамович В. Є. Синергія прагматичного та творчого підходів у медичній освіті: досвід і перспективи / В. Є. Абрамович // Людина як цілісність: традиції та інновації: V Міжнар. наук.-конф., 20 жовтня 2022 р., м. Одеса: збірник матер. – Одеса, 2023. – С. 236–240. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12545 |
|
dc.description.abstract |
Головною парадигмою та ціллю сучасної медичної освіти вважається
розвиток навичок критичного мислення в майбутніх лікарів. Тому, у власній
практиці навчання англійської та французької мов медичного спрямування ми
здебільшого досліджували теоретичні засади й західний і вітчизняний
практичний педагогічний досвід формування саме клінічного мислення. Але
останнім часом, завдяки різноманітним тренінгам і семінарам, що проводили
вітчизняні та західні коли, підійнялись інші питання: Як ми розвиваємо творче
мислення у наших студентів? Які методи, що застосовуються, цьому сприяють?
і Яким чином корелюються прагматичний та творчій підходи у професійній
медичній підготовці й чи можливо досягти їх синергії задля формування
цілісної особистості працівника охорони здоров’я?
За висновками дослідження французького й загальноєвропейського
досвіду з підготовки лікарів загальної практики/сімейної медицини, визначення
професійної компетентності лікаря ґрунтується на здатності мобілізувати усі
набуті компетенції у певній ситуації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
синергія |
uk_UA |
dc.subject |
прагматичний та творчий підхід |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.title |
Синергія прагматичного та творчого підходів у медичній освіті: досвід і перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |