dc.description.abstract |
У розвинутих країнах сучасного світу академічна доброчесність є
загальноприйнятим поняттям. Узагальненість цього поняття дозволяє
охопити різні сфери академічного життя, де роботі кожного з учасників
відведена його унікальна роль та, відповідно, права, обов’язки та
відповідальність. Із іншого боку, така всеохопленність може бути
загрозою у культурних реаліях, де з тих чи інших причин академічна
культура та правила поведінки або ще не сформувалися, або були
втраченими чи знищеними.
Одним з основних завдань Закону України про освіту є удосконалення правових механізмів реалізації конституційного права громадян на рівний доступ до якісної освіти на всіх рівнях; створення умов
для освіти особи упродовж життя (запровадження таких видів освіти як
формальної, неформальної та інформальної); удосконалення нормативно-правової бази освіти, у тому числі розроблення новітніх програм,
зорієнтованих на модернізацію системи перепідготовки, підвищення
кваліфікації та стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників навчальних закладів, тощо. |
uk_UA |