dc.contributor.author |
Загородня, Л. І. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Ямілова, Т. М. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2023-04-05T10:20:37Z |
|
dc.date.available |
2023-04-05T10:20:37Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Загородня Л. І., Ямілова Т. М. Значення вибіркової дисципліни для здобувачів вищої медичної освіти // Ricerche scientifiche e metodi dellaloro realizzazione: esperienza mondiale e realta domestiche: III International Scientific and Practical Conference, March 3, Bologna, Italy. P. 88–89. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12399 |
|
dc.description.abstract |
Згідно вимогам до сучасної медичної освіти та запровадження нових
освітньо- професійних програм процес навчання передбачає перехід до
компетентно-орієнтованого підходу у підготовці лікарів. Навчальний процес у
закладах вищої освіти орієнтується на формування освіченої особистості,
набутті загальних та фахових компетенцій, розвитку клінічного мислення,
посилення мотивації до самовдосконалення, для цього здобувачам вищої освіти
пропонуються вибіркові навчальні дисципліни, які вводяться для задоволення
освітніх і кваліфікаційних потреб здобувача.
Відповідно до Положення про порядок формування індивідуальних освітніх
траєкторій здобувачами освіти третього науково-освітнього рівня, яке
розроблено відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Статуту Одеського
національного медичного університету, з урахуванням концептуальних засад
Положення про організацію освітнього процесу в ОНМедУ, містить основні
вимоги щодо права формування індивідуальних освітніх траєкторій
здобувачами вищої освіти університету. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
вибіркова дисципліна |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
компетентно-орієнтований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
самовдосконалення |
uk_UA |
dc.title |
Значення вибіркової дисципліни для здобувачів вищої медичної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |