Короткий опис (реферат):
Згідно вимогам до сучасної медичної освіти та запровадження нових
освітньо- професійних програм процес навчання передбачає перехід до
компетентно-орієнтованого підходу у підготовці лікарів. Навчальний процес у
закладах вищої освіти орієнтується на формування освіченої особистості,
набутті загальних та фахових компетенцій, розвитку клінічного мислення,
посилення мотивації до самовдосконалення, для цього здобувачам вищої освіти
пропонуються вибіркові навчальні дисципліни, які вводяться для задоволення
освітніх і кваліфікаційних потреб здобувача.
Відповідно до Положення про порядок формування індивідуальних освітніх
траєкторій здобувачами освіти третього науково-освітнього рівня, яке
розроблено відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Статуту Одеського
національного медичного університету, з урахуванням концептуальних засад
Положення про організацію освітнього процесу в ОНМедУ, містить основні
вимоги щодо права формування індивідуальних освітніх траєкторій
здобувачами вищої освіти університету.