dc.contributor.author |
Сікорська, О. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Варава, С. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Івлєва, С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-04-03T12:41:15Z |
|
dc.date.available |
2023-04-03T12:41:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сікорська О. Проблеми забезпечення якості мовної підготовки іноземців в Україні в сучасних умовах / О. Сікорська, С. Варава, С. Івлєва // Application of knowledge for the development of science: the 7th International scientific and practical conference, February 21–24, 2023, Stockholm, Sweden. International Science Group. 2023. P. 255–257. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12383 |
|
dc.description.abstract |
Освіта, як фактор формування особистості, повинна базуватися на принципах, які враховують той факт, що іноземна мова стає повною мірою засобом міжкультурної комунікації, важливим та дієвим інструментом
навчального процесу в цілому та міжособистісних взаємостосунків викладачів зі студентами-іноземцями.
Дослідженням проблеми викладання нерідної для іноземців мови та формуванням міжкультурної комунікації та компетенції в Україні фахівці-лінгвісти активно займаються понад три останні десятиліття. Вже розроблено
багато достатньо фахових, з наукової точки зору, та впроваджених у практику навчально-методичних комплексів, підручників української мови як іноземної, що мають на меті формування міжкультурної компетенції під час навчання. Опанування нерідною мовою є важливим й необхідним компонентом навчального процесу студентів-іноземців за будь-якої спеціальності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
якість мовної підготовки |
uk_UA |
dc.subject |
сучасні умови |
uk_UA |
dc.subject |
засіб міжкультурної комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
студенти-іноземці |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми забезпечення якості мовної підготовки іноземців в Україні в сучасних умовах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |