dc.contributor.author |
Шутурмінський, В. Г. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Кусик, Н. Л. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Рудінська, О. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-03-28T10:48:37Z |
|
dc.date.available |
2023-03-28T10:48:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Шутурмінський В. Г. Основи менеджменту та маркетингу в медицині: навчальний посібник / В. Г. Шутурмінський, Н. Л. Кусик, О. В. Рудінська. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – 176с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12337 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто основні поняття менеджменту як науково-обґрунтованого процесу управління в медицині, зокрема в закладах державної та приватної форм власності. Акцент зроблено на завдання та функції менеджера системи охорони здоров’я в сучасних економічних умовах. Розглянуто основи оплати праці медичних працівників і поняття мотиваційного механізму управління медичним персоналом. Розглянуто сутність фінансово-економічних відносин в медицині, фінансове середовище та основні моделі фінансування медицини.
Наведено основи маркетингу, аналіз ринкових можливостей, маркетинговий підхід до управління в медицині. Розглянуто основні поняття ціноутворення в медицині. Акцент зроблено на загальній структурі ціни медичної послуги. Представлено клінічний маркетинг в стоматологічному приватному закладі. Розглянуто особливості маркетингу у фармацевтичній галузі.
Навчальний посібник розроблено в ілюстративній формі, що дозволить активно застосовувати матеріал в процесі дуальної освіти та дистанційного навчання. Для студентів та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Викладений матеріал може бути корисним для широкого кола читачів, зацікавлених комплексом менеджменту та маркетингу в сфері медицини. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
основи менеджменту |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
медицина |
uk_UA |
dc.subject |
менеджера системи охорони здоров’я |
uk_UA |
dc.title |
Основи менеджменту та маркетингу в медицині: навчальний посібник |
uk_UA |
dc.type |
Other |
en |