Брендингові стратегії як основний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Рудінська, О. В. uk_UA
dc.contributor.author Чепурна, Л. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2023-03-28T09:37:39Z
dc.date.available 2023-03-28T09:37:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Рудінська О. В. Брендингові стратегії як основний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. В. Рудінська, Л. В. Чепурна // Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів та права в XXI столітті: Міжнар. наук.-практ. конф., 26 жовт. 2021р., Полтава: матер. – Полтава: ЦФЕНД, 2021. – С. 56–58. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12336
dc.description.abstract Сучасна економіка характеризується споживчою витонченістю та вимагає від компаній застосування стратегічно нових підходів та методів, які суттєво відрізнятимуть їх від конкурентів з точки зору продуктів, послуг, структури, системи тощо. Одним із найсильніших інструментів створення конкурентної переваги є брендинг, який дозволяє вирізнити товар серед інших, а також досягти і закріпити бажані позиції на ринку. Бренд є цінним активом компанії, адже його наявність означає, що навіть при наближено рівних споживчих і інших властивостях товар чи послугу більше купуватимуть. Головна ціль – сформувати стійку позицію бренду у свідомості покупця. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject брендингові стратегії uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.subject полегшення процедури вибору товарів uk_UA
dc.subject розвиток галузей виробництва uk_UA
dc.title Брендингові стратегії як основний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account