dc.contributor.author |
Рудінська, О. В. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Чепурна, Л. В. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2023-03-28T09:37:39Z |
|
dc.date.available |
2023-03-28T09:37:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Рудінська О. В. Брендингові стратегії як основний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. В. Рудінська, Л. В. Чепурна // Актуальні проблеми економіки, обліку, фінансів та права в XXI столітті: Міжнар. наук.-практ. конф., 26 жовт. 2021р., Полтава: матер. – Полтава: ЦФЕНД, 2021. – С. 56–58. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12336 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна економіка характеризується споживчою витонченістю та вимагає від компаній застосування стратегічно нових підходів та методів, які суттєво відрізнятимуть їх від конкурентів з точки зору продуктів, послуг, структури, системи тощо. Одним із найсильніших інструментів створення конкурентної переваги є брендинг, який дозволяє вирізнити товар серед інших, а також досягти і закріпити бажані позиції на ринку. Бренд є цінним активом компанії, адже його наявність означає, що навіть при наближено рівних споживчих і інших властивостях товар чи послугу більше купуватимуть.
Головна ціль – сформувати стійку позицію бренду у свідомості покупця. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
брендингові стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
полегшення процедури вибору товарів |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток галузей виробництва |
uk_UA |
dc.title |
Брендингові стратегії як основний інструмент забезпечення конкурентоспроможності підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |