Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Базецька, Г. І. uk_UA
dc.contributor.author Кусик, Н. Л. uk_UA
dc.contributor.author Багдікян, С. В. ua
dc.contributor.author Bazetska, G. I. en
dc.contributor.author Kusyk, N. L. en
dc.contributor.author Bagdikyan, S. V. en
dc.date.accessioned 2023-03-21T12:11:44Z
dc.date.available 2023-03-21T12:11:44Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Базецька Г. І. Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг / Г. І. Базецька, Н. Л. Кусик, Багдікян С. В. // Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова. – 2018. – Т. 23, № 3 (68). – С. 50–57. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12287
dc.description.abstract Досліджено критерії, за якими можливо проводити сегментацію ринку вищої освіти за купівельною спроможність споживачів освітніх послуг та рівнем їх вимог до якості цих послуг, такі як: прожитковий мінімум, мінімальна заробітна плата, середня заробітна плата. Згруповано споживачі послуг закладів вищої освіти залежно від їхньої купівельної спроможності, проаналізовано мінімальні потенційні можливості оплати освітніх послуг вітчизняних закладів вищої освіти різними групами споживачів. Виявлено потенційну кількість споживачів послуг вищої освіти в умовах ринку, диференційованого за купівельною спроможністю населення в 2018 р., на прикладі України та Одеської області. uk_UA
dc.description.abstract Here were investigated the criteria by which it is possible to carry out market segmentation of the higher education on purchasing power of consumers of educational services and the level of their requirements to the quality of these services, such, as: subsistence minimum, minimum wage, average wage. The consumers of higher education services were grouped according to their purchasing power, and there were analyzed the minimal potential possibilities of payment for educational services of domestic institutions of higher education by various groups of consumers. It was revealed potential number of consumers of higher education services on a market, which is differentiated by the purchasing power of the population in 2018 by the example of Ukraine and the Odessa region. en
dc.description.abstract Исследованы критерии, по которым можно проводить сегментацию рынка высшего образования по покупательной способности потребителей образовательных услуг и уровню их требований к качеству этих услуг, такие как: прожиточный минимум, минимальная заработная плата, средняя заработная плата. Сгруппированы потребители услуг учреждений высшего образования в зависимости от их покупательной способности, проанализированы минимальные потенциальные возможности оплаты образовательных услуг отечественных учреждений высшего образования различными группами потребителей. Выявлено потенциальное количество потребителей услуг высшего образования в условиях рынка, дифференцированного по покупательной способности населения в 2018 г., на примере Украины и Одесской области. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject сегментація uk_UA
dc.subject критерій uk_UA
dc.subject прожитковий мінімум uk_UA
dc.subject мінімальна заробітна плата uk_UA
dc.subject середня заробітна плата uk_UA
dc.subject купівельна спроможність uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject ринок вищої освіти uk_UA
dc.subject освітня послуга uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject segmentation en
dc.subject criterion en
dc.subject subsistence minimum en
dc.subject minimum wage en
dc.subject average wage en
dc.subject purchasing power en
dc.subject consumer en
dc.subject higher education market en
dc.subject educational service en
dc.subject institution of higher education en
dc.subject segmentation en
dc.subject criterion en
dc.subject subsistence minimum en
dc.subject minimum wage en
dc.subject average wage en
dc.subject purchasing power en
dc.subject higher education market en
dc.subject educational service en
dc.subject institution of higher education en
dc.subject сегментация ru
dc.subject критерий ru
dc.subject прожиточный минимум ru
dc.subject минимальная заработная плата ru
dc.subject средняя заработная плата ru
dc.subject покупательная способность ru
dc.subject потребитель ru
dc.subject рынок высшего образования ru
dc.subject образовательная услуга ru
dc.subject учреждение высшего образования ru
dc.title Сегментація ринку вищої освіти за купівельною спроможністю споживачів послуг uk_UA
dc.title.alternative Segmentation of the market of the higher education on purchasing power of consumers of services en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account