Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Браткова, Л. Б. | uk_UA |
dc.contributor.author | Гніда, Н. І. | uk_UA |
dc.contributor.author | Радченко, А. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-03-20T14:37:18Z | |
dc.date.available | 2023-03-20T14:37:18Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Браткова Л. Б. Особливості соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в умовах онлайн-навчання у воєнний час / Л. Б. Браткова // Особистісні та ситуативні детермінанти здоров’я: VII Всеукр. наук.-практ. конф., 17 листопада 2022 р., м. Київ: матер. І тези доповідей. – Київ, 2022. – С. 36–38. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12278 | |
dc.description.abstract | Діти все частіше стають жертвами збройних конфліктів, що прямо чи опосередковано впливає на їх фізичне, психічне та поведінкове здоров’я. Цей вплив може здійснюватися на будь-яку систему органів і зберігатися протягом усього життя (Shenoda S, Kadir A, Pitterman S, Goldhagen J., 2018). Будь-які порушення здоров’я найкраще проявляються у повсякденній діяльності, для дитини ж такою діяльністю є навчання в школі, яке у зв’язку з воєнним станом проводиться онлайн. А останнім часом у ЗМІ ми можемо зустріти фрази, що діти змінилися, якось по-іншому навчаються і сприймають інформацію. Тому метою нашого дослідження стало встановити особливості соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в умовах онлайн навчання у воєнний час. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | соматичний і психологічний профіль | uk_UA |
dc.subject | учні молодших класів | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.subject | воєнний час | uk_UA |
dc.title | Особливості соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в умовах онлайн-навчання у воєнний час | uk_UA |
dc.type | Article | en |