dc.contributor.author |
Браткова, Л. Б. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Гніда, Н. І. |
uk_UA |
dc.contributor.author |
Радченко, А. І. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-03-20T14:37:18Z |
|
dc.date.available |
2023-03-20T14:37:18Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Браткова Л. Б. Особливості соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в умовах онлайн-навчання у воєнний час / Л. Б. Браткова // Особистісні та ситуативні детермінанти здоров’я: VII Всеукр. наук.-практ. конф., 17 листопада 2022 р., м. Київ: матер. І тези доповідей. – Київ, 2022. – С. 36–38. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12278 |
|
dc.description.abstract |
Діти все частіше стають жертвами збройних конфліктів,
що прямо чи опосередковано впливає на їх фізичне, психічне та поведінкове
здоров’я. Цей вплив може здійснюватися на будь-яку систему органів і
зберігатися протягом усього життя (Shenoda S, Kadir A, Pitterman S,
Goldhagen J., 2018).
Будь-які порушення здоров’я найкраще проявляються у повсякденній
діяльності, для дитини ж такою діяльністю є навчання в школі, яке у зв’язку з воєнним станом проводиться онлайн. А останнім часом у ЗМІ ми можемо
зустріти фрази, що діти змінилися, якось по-іншому навчаються і сприймають
інформацію.
Тому метою нашого дослідження стало встановити особливості
соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в
умовах онлайн навчання у воєнний час. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
соматичний і психологічний профіль |
uk_UA |
dc.subject |
учні молодших класів |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-навчання |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний час |
uk_UA |
dc.title |
Особливості соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в умовах онлайн-навчання у воєнний час |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |