Abstract:
Діти все частіше стають жертвами збройних конфліктів,
що прямо чи опосередковано впливає на їх фізичне, психічне та поведінкове
здоров’я. Цей вплив може здійснюватися на будь-яку систему органів і
зберігатися протягом усього життя (Shenoda S, Kadir A, Pitterman S,
Goldhagen J., 2018).
Будь-які порушення здоров’я найкраще проявляються у повсякденній
діяльності, для дитини ж такою діяльністю є навчання в школі, яке у зв’язку з воєнним станом проводиться онлайн. А останнім часом у ЗМІ ми можемо
зустріти фрази, що діти змінилися, якось по-іншому навчаються і сприймають
інформацію.
Тому метою нашого дослідження стало встановити особливості
соматичного і психологічного профілю учнів молодших класів м. Одеси в
умовах онлайн навчання у воєнний час.