Abstract:
Актуальність теми пов’язана із тім, що процес і результат ціноутворення
в готельному бізнесі цікавить не тільки самих готельєрів, а й контролюючі
структури. Це і антимонопольні органи, і ті ж міські адміністрації. Відповідно
антимонопольного законодавства України [1, ст. 12], жоден з готельних
комплексів не займає монопольні позиції, тобто не замає долі ринку більше
35%. Тому монополізація цього висококонкурентного сегменту бізнесу не є
актуальною проблемою, але проблема ціноутворення та аспекти регулювання
ціноутворення (тарифної політики) в індустрії гостинності потребують
розробки підходів та визначення. На сучасному етапі актуальність регулювання
та розробки тарифної політики в індустрії гостинності підсилюється вимогами
оновленого законодавства Щоб сформувати ефективну тарифну політику і не стати при цьому
об’єктом інтересу з боку контролерів, готелю потрібно орієнтуватися на
законодавчі вимоги і дотримуватися судової практики. Висока прибутковість
готельного бізнесу безпосередньо пов’язана з тим, наскільки грамотною і
продуманою є тарифна політика. Зважена тарифна політика, яка враховує різні
фактори, що впливають на рівень попиту на ринку, дозволяє оперативно
реагувати на зміну ринкової ситуації і випереджати конкурентів. Головне при
цьому не забувати про вимоги антимонопольного законодавства.