Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я : навчальний посібник

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борщ, В. І.
dc.contributor.author Рудінська, О. В.
dc.contributor.author Кусик, Н. Л.
dc.date.accessioned 2023-03-01T20:00:32Z
dc.date.available 2023-03-01T20:00:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Борщ В. Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я : навчальний посібник / В. І. Борщ, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик. – Одеса : Олді+, 2022. – 264 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12169
dc.description.abstract Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоров’я як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів охорони здоров’я державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем охорони здоров’я. Надано базові засади управління персоналом у закладах охорони здоров’я, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в охороні здоров’я, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в охороні здоров’я, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування охорони здоров’я. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в охороні здоров’я, особливості стратегічного планування закладів охорони здоров’я. Розглянуто основні поняття маркетингу в охороні здоров’я, функціонування ринку медичних послуг та напрямки маркетингових досліджень, перспективи використання медичного маркетингу в охороні здоров’я. Представлено особливості комплексного вивчення ринку в системі маркетингу охорони здоров’я, можливості використання маркетингових моделей та особливості позиціювання медичних послуг на ринку. Розглянуто основи ціноутворення в охороні здоров’я, зокрема, акцент зроблено на структурі ціни медичної послуги та особливостях ціноутворення в охороні здоров’я на державному рівні. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в охороні здоров’я. Акцент зроблено на маркетингових стратегіях у системі управління закладом охорони здоров’я та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Матеріал може бути корисним для широкого кола користувачів, зацікавлених вивченням менеджменту та маркетингу в охороні здоров’я. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject охорона здоров’я uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я : навчальний посібник uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу