Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федін, М. В. | ua |
dc.contributor.author | Прохорова, С. В. | ua |
dc.contributor.author | Тіткова, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Соболєва, К. Б. | ua |
dc.contributor.author | Решетіло, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T07:32:38Z | |
dc.date.available | 2023-02-15T07:32:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти / М. В. Федін, С. В. Прохорова, О. В. Тіткова та ін. // Theoretical aaspects of education development, January 24–27, 2023. Warsaw, Poland. International Science Group. 2023. P. 397–399. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12108 | |
dc.description.abstract | Традиційно виділяється 4 стилі навчання та засвоєння інформації: візуальний, аудіальний, вербальний та кінестетичний. Вважається, що подача матеріалу комфортним способом підвищує засвоєння знань. Мета: визначити найбільш ефективний метод вивчення методичного матеріалу, вивчити виживання знань у здобувачів вищої освіти та здатність їх застосування у практичній діяльності; поглибити розуміння підходу до викладання та підкреслити значущість самоосвіти у процесі навчання здобувача. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | стилі навчання | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | виживання знань | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.title | Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |