Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федін, М. В. ua
dc.contributor.author Прохорова, С. В. ua
dc.contributor.author Тіткова, О. В. ua
dc.contributor.author Соболєва, К. Б. ua
dc.contributor.author Решетіло, О. В. ua
dc.date.accessioned 2023-02-15T07:32:38Z
dc.date.available 2023-02-15T07:32:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти / М. В. Федін, С. В. Прохорова, О. В. Тіткова та ін. // Theoretical aaspects of education development, January 24–27, 2023. Warsaw, Poland. International Science Group. 2023. P. 397–399. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12108
dc.description.abstract Традиційно виділяється 4 стилі навчання та засвоєння інформації: візуальний, аудіальний, вербальний та кінестетичний. Вважається, що подача матеріалу комфортним способом підвищує засвоєння знань. Мета: визначити найбільш ефективний метод вивчення методичного матеріалу, вивчити виживання знань у здобувачів вищої освіти та здатність їх застосування у практичній діяльності; поглибити розуміння підходу до викладання та підкреслити значущість самоосвіти у процесі навчання здобувача. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject стилі навчання uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject виживання знань uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.title Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу