dc.contributor.author |
Федін, М. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Прохорова, С. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Тіткова, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Соболєва, К. Б. |
ua |
dc.contributor.author |
Решетіло, О. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-02-15T07:32:38Z |
|
dc.date.available |
2023-02-15T07:32:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти / М. В. Федін, С. В. Прохорова, О. В. Тіткова та ін. // Theoretical aaspects of education development, January 24–27, 2023. Warsaw, Poland. International Science Group. 2023. P. 397–399. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12108 |
|
dc.description.abstract |
Традиційно виділяється 4 стилі навчання та засвоєння інформації: візуальний, аудіальний, вербальний та кінестетичний. Вважається, що подача матеріалу комфортним способом підвищує засвоєння знань.
Мета: визначити найбільш ефективний метод вивчення методичного матеріалу, вивчити виживання знань у здобувачів вищої освіти та здатність їх застосування у практичній діяльності; поглибити розуміння підходу до викладання та підкреслити значущість самоосвіти у процесі навчання здобувача. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
стилі навчання |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
виживання знань |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвіта |
uk_UA |
dc.title |
Вплив стилів навчання на виживання знань у здобувачів вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |