Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копійка, Г. К. | ua |
dc.contributor.author | Зубаренко, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Кравченко, Т. Ю. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T09:01:31Z | |
dc.date.available | 2023-02-13T09:01:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Копійка Г. К. Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів / Г. К. Копійка, О. В. Зубаренко, Т. Ю. Кравченко // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: IV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форум, 27 жовт. 2022 р., Київ: зб. Матер. – Київ: Національний центр «Мала академія наук України», 2022. – С. 410–412. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12098 | |
dc.description.abstract | З урахуванням епідеміологічних вимог, пов’язаних з пандемією COVID-19, а також враховуючи воєнний стан у країні, більшість навчальних закладів в Україні перейшли на дистанційну, або гібридну, форму навчання. Для медичних закладів, де здобувачі вищої освіти отримують не лише теоретичні знання, а й практичну підготовку, дистанційне навчання виявилось певним викликом. На сьогодні перед викладачами постало завдання забезпечити дистанційний навчальний процес на високому рівні та організувати контроль отриманих знань здобувачами освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk_UA |
dc.subject | пандемія COVID-19 | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.title | Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів | uk_UA |
dc.type | Article | en |