Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копійка, Г. К. ua
dc.contributor.author Зубаренко, О. В. ua
dc.contributor.author Кравченко, Т. Ю. ua
dc.date.accessioned 2023-02-13T09:01:31Z
dc.date.available 2023-02-13T09:01:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Копійка Г. К. Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів / Г. К. Копійка, О. В. Зубаренко, Т. Ю. Кравченко // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: IV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форум, 27 жовт. 2022 р., Київ: зб. Матер. – Київ: Національний центр «Мала академія наук України», 2022. – С. 410–412. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12098
dc.description.abstract З урахуванням епідеміологічних вимог, пов’язаних з пандемією COVID-19, а також враховуючи воєнний стан у країні, більшість навчальних закладів в Україні перейшли на дистанційну, або гібридну, форму навчання. Для медичних закладів, де здобувачі вищої освіти отримують не лише теоретичні знання, а й практичну підготовку, дистанційне навчання виявилось певним викликом. На сьогодні перед викладачами постало завдання забезпечити дистанційний навчальний процес на високому рівні та організувати контроль отриманих знань здобувачами освіти. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject лікарі-інтерни uk_UA
dc.subject пандемія COVID-19 uk_UA
dc.subject воєнний стан uk_UA
dc.title Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу