dc.contributor.author |
Копійка, Г. К. |
ua |
dc.contributor.author |
Зубаренко, О. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Кравченко, Т. Ю. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-02-13T09:01:31Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T09:01:31Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Копійка Г. К. Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів / Г. К. Копійка, О. В. Зубаренко, Т. Ю. Кравченко // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії: IV Всеукр. відкр. наук.-практ. онлайн-форум, 27 жовт. 2022 р., Київ: зб. Матер. – Київ: Національний центр «Мала академія наук України», 2022. – С. 410–412. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12098 |
|
dc.description.abstract |
З урахуванням епідеміологічних вимог, пов’язаних з пандемією
COVID-19, а також враховуючи воєнний стан у країні, більшість
навчальних закладів в Україні перейшли на дистанційну, або гібридну, форму навчання. Для медичних закладів, де здобувачі вищої освіти отримують не лише теоретичні знання, а й практичну
підготовку, дистанційне навчання виявилось певним викликом.
На сьогодні перед викладачами постало завдання забезпечити
дистанційний навчальний процес на високому рівні та організувати контроль отриманих знань здобувачами освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі-інтерни |
uk_UA |
dc.subject |
пандемія COVID-19 |
uk_UA |
dc.subject |
воєнний стан |
uk_UA |
dc.title |
Методи поліпшення якості дистанційної освіти лікарів-інтернів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |