Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазніченко, Є. | uk |
dc.contributor.author | Maznichenko, Ie. | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T12:00:59Z | |
dc.date.available | 2023-02-03T12:00:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мазніченко Є. Проблематика концепції дистанційного навчання у студентів медичного університету // International Science Journal of Education & Linguistics. 2023. Vol. 1, No. 2. P. 62–68. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12064 | |
dc.description.abstract | Дистанційне навчання (ДН) виявилось ефективним допоміжним елементом підготовки здобувача освітнього процесу в глобальному навчальному сенсі. За карантинний період університети відтворили системний характер процесу ДН, який направлений на всебічну, комплексну, компетентну підготовку студентів. Враховуючи поточні військові події в Україні, прогнозування тривалості ДН наразі неможливе. Тому, в умовах сформованої ситуації закономірною є ідея посилення комплексу матеріалів підготовки студентів та розробки принципово нових технологій викладання з урахуванням когнітивних аспектів. Крім того, оn-line навчання виявило низку проблем: сприйняття та значущість викладача, неактуальність демонстраційних матеріалів, відсутність адекватного фідбеку, зменшення рівня знань з часом, що більшою мірою обумовлено зменшенням відчуття реалістичності навчального процесу. В умовах ДН, з метою якісного освітнього процесу викладачам необхідно використовувати нові, креативні ідеї для репрезентації інформації, створювати належні акценти, використовувати елементи повторення в методичних матеріалах, регулярно збирати фідбеки з метою підвищення ефективності поточних занять. Для студентів актуальним є регулярне повторення вивчених матеріалів, якісний та адекватний сон, що має відповідати індивідуальній потребі. Достатня фізична активність протягом тижня необхідна для певної стимуляції ресурсів головного мозку. | uk_UA |
dc.description.abstract | Distance learning (DL) turned out to be an effective auxiliary element of the training of the student of the educational process in the global educational sense. During the quarantine period, the universities recreated the systemic nature of the DL process, which is aimed at comprehensive, comprehensive, competent training of students. Given the current military events in Ukraine, it is currently impossible to predict the duration of the war. Therefore, in the conditions of the created situation, the idea of strengthening the set of student training materials and developing fundamentally new teaching technologies taking into account cognitive aspects is natural. In addition, online learning revealed a number of problems: the perception and significance of the teacher, the irrelevance of demonstration materials, the lack of adequate feedback, the decrease in the level of knowledge over time, which is largely due to the decrease in the feeling of realism of the educational process. In the conditions of the educational system, for the purpose of a high-quality educational process, teachers need to use new, creative ideas for the representation of information, create appropriate accents, use elements of repetition in methodical materials, regularly collect feedback in order to improve the effectiveness of current classes. For students, regular repetition of studied materials, quality and adequate sleep, which should meet individual needs, are relevant. Sufficient physical activity during the week is necessary for certain stimulation of brain resources. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | памʼять | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | on-line навчання | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | memory | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | online learning | uk_UA |
dc.title | Проблематика концепції дистанційного навчання у студентів медичного університету | uk_UA |
dc.title.alternative | Problems of the concept of distance education for medical university students | en |
dc.type | Article | en |