Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Каплiна, Л. Є. | uk |
dc.contributor.author | Усенко, Д. В. | uk |
dc.contributor.author | Стрельцов, М. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T08:41:55Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T08:41:55Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Капліна Л. Є. Прозорість та доброчесність у навчальному процесі під час вивчення дисципліни «Педіатрія» / Л. Є. Капліна, Д. В. Усенко, М. С. Стрельцова // Наука, освіта, технології та суспільство: нові дослідження і перспективи: міжнар. наук.-практ. конф., 2 липня 2022 р., Полтава: збірник тез доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – С. 45–46. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11977 | |
dc.description.abstract | Однією з вимог навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах є доброчесність. Доброчесність з боку студентів передбачає самостійне виконання усіх видів роботи: розв’язання клінічних випадків, оцінку лабораторних методів дослідження, опис рентгенограм з виявленням на них патологічних змін, призначення хворому лікування з вибором препарату та його дози, вирішення тестових завдань. Усе це спонукає студентів ретельно готуватися до наступного практичного заняття з педіатрії. Під час підготовки використовувати не лише підручник а і додаткову, рекомендовану навчальною програмою, літературу, конспекти лекцій, мультимедійні презентації, методичні розробки, створені викладачами кафедри педіатрії № 1 Одеського національного медичного університету. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | прозорість | uk_UA |
dc.subject | доброчесність | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | педіатрія | uk_UA |
dc.title | Прозорість та доброчесність у навчальному процесі під час вивчення дисципліни «Педіатрія» | uk_UA |
dc.type | Article | en |