dc.contributor.author |
Каплiна, Л. Є. |
uk |
dc.contributor.author |
Усенко, Д. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Стрельцов, М. С. |
uk |
dc.date.accessioned |
2023-01-18T08:41:55Z |
|
dc.date.available |
2023-01-18T08:41:55Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Капліна Л. Є. Прозорість та доброчесність у навчальному процесі під час вивчення дисципліни «Педіатрія» / Л. Є. Капліна, Д. В. Усенко, М. С. Стрельцова // Наука, освіта, технології та суспільство: нові дослідження і перспективи: міжнар. наук.-практ. конф., 2 липня 2022 р., Полтава: збірник тез доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – С. 45–46. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11977 |
|
dc.description.abstract |
Однією з вимог навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах є доброчесність. Доброчесність з боку студентів передбачає самостійне виконання усіх видів роботи: розв’язання клінічних випадків, оцінку лабораторних методів дослідження, опис рентгенограм з виявленням на них патологічних змін, призначення хворому лікування з вибором препарату та його дози, вирішення тестових завдань. Усе це спонукає студентів ретельно готуватися до наступного практичного заняття з педіатрії. Під час підготовки використовувати не лише підручник а і додаткову, рекомендовану навчальною програмою, літературу, конспекти лекцій, мультимедійні презентації, методичні розробки, створені викладачами кафедри педіатрії № 1 Одеського національного медичного університету. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
прозорість |
uk_UA |
dc.subject |
доброчесність |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
педіатрія |
uk_UA |
dc.title |
Прозорість та доброчесність у навчальному процесі під час вивчення дисципліни «Педіатрія» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |