Abstract:
Вступ. Всебічне інформування медичних працівників і населення про сучасні підходи
до відповідального самолікування призводить до зменшення витрат на охорону здоров'я і
поліпшення загального стану здоров'я населення в цілому. Саме в процесі відпуску лікарських
засобів (ЛЗ) для «відповідального самолікування» значно зростає роль фармацевтичного
працівника в наданні інформаційно-консультаційних послуг для пацієнта.
Мета дослідження. Метою дослідження було оцінити процес фармацевтичного
обслуговування при відпуску безрецептурних ЛЗ та пошук шляхів його оптимізації для
гарантування безпеки «відповідального самолікування».
Матеріали та методи. Матеріалами слугували експериментальні дані соціологічного
дослідження (анкетування) споживачів в аптечних установах та співробітників аптечних
організацій. В якості методів дослідження використовували: інформаційний, аналітичний, та
метод експертної оцінки.