Вплив дистанційної форми навчання та військового часу на емоційний стан школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлова, В. В. uk
dc.contributor.author Бишлєй, Н. О. uk
dc.contributor.author Колесникова, О. П. uk
dc.date.accessioned 2023-01-16T09:53:17Z
dc.date.available 2023-01-16T09:53:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Павлова В. В. Вплив дистанційної форми навчання та військового часу на емоційний стан школярів / В. В. Павлова, Н. О. Бишлєй, О. П. Колесникова // Наука, освіта, технології та суспільство: нові дослідження і перспективи: міжнар. наук.-практ. конф., 2 липня 2022 р., Полтава: збірник тез доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – С. 50–51. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11971
dc.description.abstract Одним з базових прав людини є право на освіту. Це регламентовано у 26 статті Декларації прав людини, Конституції України та Законі України «Про освіту». Україна продовжує освіту школярів та студентів і під час пандемії COVID-19, і під час військового часу. Карантині заходи дозволили зробити набутки для дистанційного навчання, що активно застосовувалося з початку військового стану. Багато дослідників вивчали наслідки негативних змін на емоційний стан школярів. З однієї сторони, депривація призводить до підвищення рівню тривожності, агресії, гіперактивності та появи різних видів залежності( у дітей це може бути залежність від солодкого, та інші залежності). А підвищений рівень тривожності у школярів буде призводити до продуктивності та працездатності). З іншого боку, останні психологічні дослідження показують, що діти швидше за дорослих можуть адаптуватися до нових негативних змін, бо мають величезний потенціал життєстійкості, який дозволяє їм вирости та стати повноцінними індивідами всупереч отриманим психологічним травмам. Механізми адаптації залежать від підтримки зі сторони родини, друзів, позитивного настрою, та ефективної стратегії подолання труднощів. Мета данного дослідження – вивчення впливу різних форм навчання на емоційний стан школярів 5–11 класів. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject дистанційна форма навчання uk_UA
dc.subject військовий час uk_UA
dc.subject емоційний стан школярів uk_UA
dc.subject карантині заходи uk_UA
dc.title Вплив дистанційної форми навчання та військового часу на емоційний стан школярів uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу