Abstract:
Одним з базових прав людини є право на освіту. Це регламентовано у 26 статті Декларації прав людини, Конституції України та Законі України «Про освіту». Україна продовжує освіту школярів та студентів і під час пандемії COVID-19, і під час військового часу. Карантині заходи дозволили зробити набутки для дистанційного навчання, що активно застосовувалося з початку військового стану. Багато дослідників вивчали наслідки негативних змін на емоційний стан школярів. З однієї сторони, депривація призводить до підвищення рівню тривожності, агресії,
гіперактивності та появи різних видів залежності( у дітей це може бути залежність від солодкого, та інші залежності). А підвищений рівень тривожності у школярів буде призводити до продуктивності та працездатності). З іншого боку, останні психологічні дослідження показують, що діти швидше за дорослих можуть адаптуватися до нових негативних змін, бо мають величезний потенціал життєстійкості, який дозволяє їм вирости та стати повноцінними індивідами всупереч отриманим психологічним травмам. Механізми адаптації залежать від підтримки зі сторони родини, друзів, позитивного настрою, та ефективної стратегії подолання труднощів. Мета данного дослідження – вивчення впливу різних форм навчання на емоційний стан школярів 5–11 класів.