В статті викладені методичні розробки щодо викладання медичних дисциплін онлайн під час війни. Досвід кафедри променевоі діагностики, терапіі, радіаціиноі медицини та онкологіі Одеського національного медичного університету демонструє, що незважаючи на всі обмеження дистанціиного навчання, воно може бути не лише цікавим, а й ефективним. Використання сучасних технологій в освітньому процесі, акцент на лекціях провідних наукових співробітників кафедри з великим клінічним досвідом, онлайн демонстрація хірургічних втручань та симуляційний онлайн-пацієнт, надання студентам можливості самостійно виконувати проекти – все це дозволяє адаптуватися студентам та продовжувати освітніи процес в умовах повномасштабного вторгнення.
The article describes methodological developments in teaching medical disciplines
online during the war. The experience of the department of radiodiagnostics, therapy, radiation medicine and oncology of Odesa National Medical University shows that despite all the limitations of distance learning, it can be not only interesting, but also effective. The use of modern technologies in the educational process, an emphasis on lectures by leading scientific staff of the department with extensive clinical experience, an online demonstration of surgical interventions and a simulated online patient, giving students the opportunity to independently carry out projects – all this allows students to adapt and continue the educational process in the conditions of a full-scale invasion.
В статье изложены методические разработки по преподаванию медицинских
дисциплин онлайн во время войны. Опыт кафедры лучевой диагностики, терапии,
радиационной медицины и онкологии Одесского национального медицинского университета демонстрирует, что, несмотря на все ограничения дистанционного обучения, оно может быть не только интересным, но и эффективным. Использование современных технологий в образовательном процессе, акцент на лекциях ведущих научных сотрудников кафедры с большим клиническим опытом, онлайн демонстрация хирургических вмешательств и симуляционный онлайн пациент, предоставление студентам возможности самостоятельно выполнять проекты – все это позволяет адаптироваться студентам и продолжать образовательный процесс в условиях полномасштабного вторжения.