Сучасні умови сьогодення перенесли нас в незвичайну для нас реальність. Якщо раніше проведення дистанційних заходів було поодинокими випадками в нашому житті, то від початку пандемії Covid -19, дистанційне навчання стало рутиною педагогічної діяльності. У своїй роботі ми широко використовуємо різновиди письмових робіт, але це не класичні роботи у форматі «питання - відповідь», які зазвичай легко списати з будь якого джерела інформації, а творчі індивідуальні завдання, які є короткими, але водночас спонукають до мислення. Далі, аби надати зворотній зв’язок, письмові роботи обов’язково підлягають загальній дискусії під час якої викладач має змогу задати додаткові запитання та залучити до обговорення інших учасників процесу. Наявність зворотного зв’язку є обов’язковою частиною педагогічного процесу. Відсутність живого спілкування на цьому етапі надає відчуття непотрібності та неуважності до виконаної роботи з боку викладача, навіть якщо в подальшому робота буде оцінена за відповідною бальною системою. Якщо навіть не відбулось живої дискусії в реальному часі, то викладач, перевіряючи роботу, надає максимально розширені персоналізовані коментарі. Всі письмові роботи зберігаються протягом навчання в програмі Teams та до них є постійний доступ як викладача, так і лікарів – інтернів.
У своїй роботі ми широко використовуємо різновиди письмових робіт, але це не
класичні роботи у форматі «питання - відповідь», які зазвичай легко списати з будь
якого джерела інформації, а творчі індивідуальні завдання, які є короткими, але
водночас спонукають до мислення. Далі, аби надати зворотній зв’язок, письмові
роботи обов’язково підлягають загальній дискусії під час якої викладач має змогу
задати додаткові запитання та залучити до обговорення інших учасників процесу.
Наявність зворотного зв’язку є обов’язковою частиною педагогічного процесу.
Відсутність живого спілкування на цьому етапі надає відчуття непотрібності та
неуважності до виконаної роботи з боку викладача, навіть якщо в подальшому робота
буде оцінена за відповідною бальною системою. Якщо навіть не відбулось живої
дискусії в реальному часі, то викладач, перевіряючи роботу, надає максимально
розширені персоналізовані коментарі. Всі письмові роботи зберігаються протягом
навчання в програмі Teams та до них є постійний доступ як викладача, так і лікарів –
інтернів.