Досвід використання дистанційного навчання у підготовці лікарів – інтернів

Show simple item record

dc.contributor.author Копійка, Г. К. uk
dc.contributor.author Кравченко, Т. Ю. uk
dc.contributor.author Зарецька, В. В. uk
dc.date.accessioned 2022-12-15T16:55:43Z
dc.date.available 2022-12-15T16:55:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Копійка Г. К., Кравченко Т. Ю., Зарецька В. В Досвід використання дистанційного навчання у підготовці лікарів – інтернів // Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, м. Чернівці, 26 серпня, 2022 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 391–393. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11832
dc.description.abstract Сучасні умови сьогодення перенесли нас в незвичайну для нас реальність. Якщо раніше проведення дистанційних заходів було поодинокими випадками в нашому житті, то від початку пандемії Covid -19, дистанційне навчання стало рутиною педагогічної діяльності. У своїй роботі ми широко використовуємо різновиди письмових робіт, але це не класичні роботи у форматі «питання - відповідь», які зазвичай легко списати з будь якого джерела інформації, а творчі індивідуальні завдання, які є короткими, але водночас спонукають до мислення. Далі, аби надати зворотній зв’язок, письмові роботи обов’язково підлягають загальній дискусії під час якої викладач має змогу задати додаткові запитання та залучити до обговорення інших учасників процесу. Наявність зворотного зв’язку є обов’язковою частиною педагогічного процесу. Відсутність живого спілкування на цьому етапі надає відчуття непотрібності та неуважності до виконаної роботи з боку викладача, навіть якщо в подальшому робота буде оцінена за відповідною бальною системою. Якщо навіть не відбулось живої дискусії в реальному часі, то викладач, перевіряючи роботу, надає максимально розширені персоналізовані коментарі. Всі письмові роботи зберігаються протягом навчання в програмі Teams та до них є постійний доступ як викладача, так і лікарів – інтернів. uk_UA
dc.description.abstract У своїй роботі ми широко використовуємо різновиди письмових робіт, але це не класичні роботи у форматі «питання - відповідь», які зазвичай легко списати з будь якого джерела інформації, а творчі індивідуальні завдання, які є короткими, але водночас спонукають до мислення. Далі, аби надати зворотній зв’язок, письмові роботи обов’язково підлягають загальній дискусії під час якої викладач має змогу задати додаткові запитання та залучити до обговорення інших учасників процесу. Наявність зворотного зв’язку є обов’язковою частиною педагогічного процесу. Відсутність живого спілкування на цьому етапі надає відчуття непотрібності та неуважності до виконаної роботи з боку викладача, навіть якщо в подальшому робота буде оцінена за відповідною бальною системою. Якщо навіть не відбулось живої дискусії в реальному часі, то викладач, перевіряючи роботу, надає максимально розширені персоналізовані коментарі. Всі письмові роботи зберігаються протягом навчання в програмі Teams та до них є постійний доступ як викладача, так і лікарів – інтернів.
dc.language.iso uk en
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject лікарі-інтерни uk
dc.subject дотримання санітарно – епідеміологічних умов uk
dc.subject пандемія uk
dc.title Досвід використання дистанційного навчання у підготовці лікарів – інтернів uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account