Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Т. | uk |
dc.contributor.author | Лотиш, Н. | uk |
dc.contributor.author | Папінко, Р. | uk |
dc.contributor.author | Васильченко, Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T15:20:50Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T15:20:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Лотиш Н. Г., Васильченко Л. В., Кравченко Т. Ю., Папінко Р. М.Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант/ Н.Г.Лотиш, Л.В.Васильченко, Т.Ю.Кравченко, Р.М. Папієнко// Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня 2022 р., Полтава: тези. доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022.: – С. 29-31. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11814 | |
dc.description.abstract | У зв’язку з введенням на території України воєнного стану всі сфери діяльності країни зазнали змін. В умовах російської агресії дистанційне навчання є однією з провідних міжнародних тенденцій в сучасній освіті. Цей формат навчання, перш за все, реалізує основний принцип безперервної освіти, по-друге, здатний задовольнити постійно зростаючу потребу на нові знання в інформаційному суспільстві. Розробка та впровадження інноваційних підходів, заснованих на використанні ефективних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема мережі Інтернет, стала одним з пріоритетних напрямків модернізації змісту освіти. Поява електронних освітніх ресурсів та сервісів, метою яких є забезпечення дистанційного та мобільного навчання, зумовила розширення можливостей щодо отримання основної та додаткової освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інтернатура | uk |
dc.subject | воєнний час | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | принцип безперервної освіти | uk |
dc.title | Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант | uk_UA |
dc.type | Other | en |