Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Т. uk
dc.contributor.author Лотиш, Н. uk
dc.contributor.author Папінко, Р. uk
dc.contributor.author Васильченко, Л. uk
dc.date.accessioned 2022-12-14T15:20:50Z
dc.date.available 2022-12-14T15:20:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Лотиш Н. Г., Васильченко Л. В., Кравченко Т. Ю., Папінко Р. М.Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант/ Н.Г.Лотиш, Л.В.Васильченко, Т.Ю.Кравченко, Р.М. Папієнко// Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня 2022 р., Полтава: тези. доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022.: – С. 29-31. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11814
dc.description.abstract У зв’язку з введенням на території України воєнного стану всі сфери діяльності країни зазнали змін. В умовах російської агресії дистанційне навчання є однією з провідних міжнародних тенденцій в сучасній освіті. Цей формат навчання, перш за все, реалізує основний принцип безперервної освіти, по-друге, здатний задовольнити постійно зростаючу потребу на нові знання в інформаційному суспільстві. Розробка та впровадження інноваційних підходів, заснованих на використанні ефективних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема мережі Інтернет, стала одним з пріоритетних напрямків модернізації змісту освіти. Поява електронних освітніх ресурсів та сервісів, метою яких є забезпечення дистанційного та мобільного навчання, зумовила розширення можливостей щодо отримання основної та додаткової освіти. uk
dc.language.iso uk en
dc.subject інтернатура uk
dc.subject воєнний час uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject принцип безперервної освіти uk
dc.title Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант uk_UA
dc.type Other en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу