dc.contributor.author |
Кравченко, Т. |
uk |
dc.contributor.author |
Лотиш, Н. |
uk |
dc.contributor.author |
Папінко, Р. |
uk |
dc.contributor.author |
Васильченко, Л. |
uk |
dc.date.accessioned |
2022-12-14T15:20:50Z |
|
dc.date.available |
2022-12-14T15:20:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Лотиш Н. Г., Васильченко Л. В., Кравченко Т. Ю., Папінко Р. М.Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант/ Н.Г.Лотиш, Л.В.Васильченко, Т.Ю.Кравченко, Р.М. Папієнко// Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства в Україні та світі: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня 2022 р., Полтава: тези. доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022.: – С. 29-31. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11814 |
|
dc.description.abstract |
У зв’язку з введенням на території України воєнного стану всі сфери діяльності країни зазнали змін. В умовах російської агресії дистанційне навчання є однією з провідних міжнародних тенденцій в сучасній освіті. Цей
формат навчання, перш за все, реалізує основний принцип безперервної освіти, по-друге, здатний задовольнити постійно зростаючу потребу на нові знання в інформаційному суспільстві. Розробка та впровадження інноваційних підходів, заснованих на використанні ефективних можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема мережі Інтернет, стала одним з пріоритетних напрямків модернізації змісту освіти. Поява електронних освітніх ресурсів та сервісів, метою яких є забезпечення дистанційного та мобільного навчання, зумовила розширення можливостей щодо отримання основної та додаткової освіти. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інтернатура |
uk |
dc.subject |
воєнний час |
uk |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk |
dc.subject |
принцип безперервної освіти |
uk |
dc.title |
Навчання в інтернатурі у воєнний час: гібридний варіант |
uk_UA |
dc.type |
Other |
en |