Досвід використання дистаційного навчання у підготовці лікарів-інтернів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Т. en
dc.contributor.author Копійка, Г. en
dc.contributor.author Зарецька, В. en
dc.date.accessioned 2022-12-14T09:20:36Z
dc.date.available 2022-12-14T09:20:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Копійка Г.К., Кравченко Т.Ю., Зарецька В.В.Досвід використання дистаційного навчання у підготовці лікарів-інтернів/ Г.К.Копійка, Т.Ю.Кравченко, В.В.Зарецька // Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, 26 серпня, 2022,Чернівці: тези. доп. – Чернівці,2022. – С. 391-393. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-617-8037-83-3
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11790
dc.description.abstract Сучасні умови сьогодення перенесли нас в незвичайну для нас реальність. Якщо раніше проведення дистанційних заходів було поодинокими випадками в нашому житті, то від початку пандемії Covid -19, дистанційне навчання стало рутиною педагогічної діяльності [1]. Наразі, у зв’язку з військовим станом, дистанційне навчання триває у всіх областях України. Маючи попередній досвід, можна зазначити, що цей метод має як певні переваги так і недоліки. Глобальна перевага дистанційних форм навчання полягає у тому, що не дивлячись на усі негаразди, навчальний процес має змогу продовжуватись і не залежить від місця знаходження викладача та здобувачів освіти. При дистанційних формах навчання також звісно легше забезпечити дотримання санітарно – епідеміологічних умов, яких вимагає пандемія, а також дотримуватись правил безпеки під час повітряної тривоги. uk
dc.language.iso uk en
dc.title Досвід використання дистаційного навчання у підготовці лікарів-інтернів uk_UA
dc.type Other en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу