dc.contributor.author |
Кравченко, Т. |
en |
dc.contributor.author |
Копійка, Г. |
en |
dc.contributor.author |
Зарецька, В. |
en |
dc.date.accessioned |
2022-12-14T09:20:36Z |
|
dc.date.available |
2022-12-14T09:20:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Копійка Г.К., Кравченко Т.Ю., Зарецька В.В.Досвід використання дистаційного навчання у підготовці лікарів-інтернів/ Г.К.Копійка, Т.Ю.Кравченко, В.В.Зарецька // Комплексний підхід до модернізації науки: методи, моделі та мультидисциплінарність: матеріали II Міжнародної наукової конференції, 26 серпня, 2022,Чернівці: тези. доп. – Чернівці,2022. – С. 391-393. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-617-8037-83-3 |
|
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11790 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні умови сьогодення перенесли нас в незвичайну для нас реальність. Якщо
раніше проведення дистанційних заходів було поодинокими випадками в нашому
житті, то від початку пандемії Covid -19, дистанційне навчання стало рутиною
педагогічної діяльності [1]. Наразі, у зв’язку з військовим станом, дистанційне
навчання триває у всіх областях України. Маючи попередній досвід, можна зазначити,
що цей метод має як певні переваги так і недоліки. Глобальна перевага дистанційних
форм навчання полягає у тому, що не дивлячись на усі негаразди, навчальний процес
має змогу продовжуватись і не залежить від місця знаходження викладача та
здобувачів освіти. При дистанційних формах навчання також звісно легше
забезпечити дотримання санітарно – епідеміологічних умов, яких вимагає пандемія,
а також дотримуватись правил безпеки під час повітряної тривоги. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.title |
Досвід використання дистаційного навчання у підготовці лікарів-інтернів |
uk_UA |
dc.type |
Other |
en |