Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лотиш, Надія | ua |
dc.contributor.author | Кравченко, Тетяна | ua |
dc.contributor.author | Папінко, Роман | ua |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T09:18:54Z | |
dc.date.available | 2022-12-14T09:18:54Z | |
dc.date.issued | 2022-07-02 | |
dc.identifier.citation | Лотиш Н. Г., Кравченко Т. Ю., Папінко Р. М. Використання платформи «MІСROSOFT TEAMS» щодо викладання медичних дисциплін в умовах воєнного часу: переваги та недоліки. / Т. Ю. Кравченко,Н. Г.Лотыш, Р. М. Папинко // Наука, освіта, технології та суспільство: нові дослідження і перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції.Полтава, 2 липня 2022.: тези. доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – С. 47–50. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11787 | |
dc.description.abstract | Майже всі вузи країни відносно міркування безпеки перевели навчання із аудиторій в он-лайн середовище, і звісно з’явилось питання, як навчати лікарів-інтернів, які знаходяться вдома або мають статус внутрішньо переміщеної особи, або виїхали за кордон; мотивувати на нові досягнення, слідкувати за їх прогресом. І тому, дуже добре, що під рукою у викладача та інтерна завчасно з’явився цифровий дієвий інструмент, який готовий повною мірою нівелювати просторовий розрив між викладачем та його аудиторією. «Microsoft Teams» як раз і є тим дійсно дієвим інструментом, який показав і доказав свою ефективність для організації, співпраці та взаємодії між дистанційно зайнятими викладачем та інтернами, а також для налагодження гнучких, багатогранних та різнобічних учбових процесів. | |
dc.language.iso | uk | en |
dc.title | Використання платформи «MІСROSOFT TEAMS» щодо викладання медичних дисциплін в умовах воєнного часу: переваги та недоліки. | uk_UA |