dc.contributor.author |
Лотиш, Надія |
ua |
dc.contributor.author |
Кравченко, Тетяна |
ua |
dc.contributor.author |
Папінко, Роман |
ua |
dc.date.accessioned |
2022-12-14T09:18:54Z |
|
dc.date.available |
2022-12-14T09:18:54Z |
|
dc.date.issued |
2022-07-02 |
|
dc.identifier.citation |
Лотиш Н. Г., Кравченко Т. Ю., Папінко Р. М. Використання платформи «MІСROSOFT TEAMS» щодо викладання медичних дисциплін в умовах воєнного часу: переваги та недоліки. / Т. Ю. Кравченко,Н. Г.Лотыш, Р. М. Папинко // Наука, освіта, технології та суспільство: нові дослідження і перспективи: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції.Полтава, 2 липня 2022.: тези. доп. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – С. 47–50. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11787 |
|
dc.description.abstract |
Майже всі вузи країни відносно міркування безпеки перевели навчання із аудиторій в
он-лайн середовище, і звісно з’явилось питання, як навчати лікарів-інтернів, які знаходяться
вдома або мають статус внутрішньо переміщеної особи, або виїхали за кордон; мотивувати
на нові досягнення, слідкувати за їх прогресом. І тому, дуже добре, що під рукою у
викладача та інтерна завчасно з’явився цифровий дієвий інструмент, який готовий повною
мірою нівелювати просторовий розрив між викладачем та його аудиторією.
«Microsoft Teams» як раз і є тим дійсно дієвим інструментом, який показав і доказав
свою ефективність для організації, співпраці та взаємодії між дистанційно зайнятими
викладачем та інтернами, а також для налагодження гнучких, багатогранних та різнобічних
учбових процесів. |
|
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.title |
Використання платформи «MІСROSOFT TEAMS» щодо викладання медичних дисциплін в умовах воєнного часу: переваги та недоліки. |
uk_UA |