Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Притиковська, А. С. | uk |
dc.contributor.author | Первак, М. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-12-09T07:31:50Z | |
dc.date.available | 2022-12-09T07:31:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Кравченко В. В. Ефективність симуляційних методів навчання у медичній освіті / В. В. Кравченко, А. С. Притиковська, М. П. Первак // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини (для студентів та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 100-річчю з дня народження І. Г. Герцена. Одеса, 27–28 квітня 2017 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2017. – С. 191–192. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11712 | |
dc.description.abstract | Науково-технічний прогрес надав медицині не лише високоефективні методи лікування та діагностики, але й нові методики навчання молодих спеціалістів. Cучасні студенти, інтерни і молоді лікарі, володіючи значним обсягом теоретичних знань, не можуть виконати прості практичні маніпуляції. Дана ситуація поставила питання щодо розвинення симуляційного навчання, яке тільки-но починають вводити до програми медичної освіти в Україні. Мета — оцінити ефективність симуляційних методів навчання порівняно зі звичайними клінічними методиками за матеріалами сучасної літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | симуляційні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | науково-технічний прогрес | uk_UA |
dc.subject | імплементація симуляційних методів | uk_UA |
dc.title | Ефективність симуляційних методів навчання у медичній освіті | uk_UA |
dc.type | Article | en |